17.7.06

VAKANTIE !!!

Zaaaaliiiig.

Een hele maand! Dat krijg ik NOOIT op.

Voor het eerst in jaren ben ik stressloos aan mijn vakantie begonnen. Gewoon de deur van het werk achter mij dichtgeslagen en de wondere wereld van het geoorloofd nietsdoen binnengestapt.

Het spreekt vanzelf dat ik grootse plannen heb en vééél goede wil. De mogelijkheden zijn dan ook legio!

Naar de dierentuin van Planckendael.
Naar Frankrijk om langs de weg de Tourrenners aan te moedigen.
Het Kröller-Müller museum.
Overspel in de Ardennen.
Mijn Pincodes uit het hoofd leren.
Een cursus draailier
Als vrijwilliger naar Libanon.
De boeken lezen die ik het afgelopen jaar heb gekocht.
Oude vrienden en vriendinnen opsporen via het internet.
Gezond vermageren.
Het koninklijk paleis bezoeken.
Apen tellen in donker Afrika.
Naar Engeland gaan en de landschappen van Inspector Morse bekijken.
Thuisblijven.
Een periscoop maken.
Ook in Italië heb ik vrienden.

Neen, ik zal mij echt niet vervelen want dat zijn nog maar de opties voor morgen!

Ik wens Iedereen een even fijne en creatieve vakantie of anders zo weinig mogelijk werk op het werk!

Geen opmerkingen: