3.7.12

Vermoeden



"Ja, na verloop van tijd ga je wel wat vermoeden."
"Je vermoedt dus iets?"
"Ja, dat mag je wel zo stellen."
"Maar wat vermoed je dan precies?"
"Ik weet niet of ik dat wel moet zeggen."
"Je weet niet of je dat wel moet zeggen?"
"Ja, een mens vermoedt zo snel dingen en wie weet wat men niet allemaal gaat denken, op basis van een vermoeden dus."
"Ja, ergens begrijp ik dat wel."
"Daarom hou ik mijn vermoeden voor mezelf."
"Je houdt je vermoeden dus voor jezelf?"
"Ja."
"Maar je vermoedt toch wel degelijk iets!?"
"Ja, iets wel ja."
"Dus toch iets."
"Ja, maar 't is maar een vermoeden hé."

3 opmerkingen:

Uvi zei

Ik dacht gewoon aan de 'inversie'
met je.

Dat houdt risico's in voor de 'thee'.
Dat weet je toch, niet ...

't vliegend eiland zei

voor Uvi:
:-(
Er is weten en weten.

Hartelijk dank.

Uvi zei

Tea for two ...

:-)

smile