7.9.09

Jan verbergt niets



"Groot nieuws Ingrid. Groot nieuws!"
"Groot nieuws?"
"Ja, Karla is op zoek naar ander werk."
"Karla?"
"Karla de hoofdboekhoudster. Zij is kwaad omdat zij geen loonsverhoging krijgt. Zo krijg ik dan eindelijk toch mijn kans op promotie."
"Karla? Je hebt mij nooit gezegd dat je rechtstreekse chef een vrouw was?"
"Dat doet er toch niet toe? Hoofdboekhouder is een functie met macht Ingrid!"
"Karla? Waarom heb je haar altijd verzwegen? Ik dacht dat wij niets voor elkaar te verbergen hadden?"

9 opmerkingen:

zapnimf zei

Volgens mij heb je dit ergens gegrepen uit het leven.

d.s. zei

Lambic heeft inderdaad evenmin faalangst

clara zei

Nog meer gemeen met Tony?

't vliegend eiland zei

voor clara:
Wie is Tony?

clara zei

Soprano.

clara zei

The one and only...

d.s. zei

@ Clara,

Dacht dat je Tony Bell voor ogen had :)

clara zei

@ Jevski - Ha, neen, ik moest denken aan TS die bij een vrouwelijke psychiater in behandeling is, maar zijn vrouw in de overtuiging laat dat de psychiater een man is.

d.s. zei

@ Clara,

Dat is pas
symptomatisch :)