27.6.10

Niets menselijks is hen...

De gele kaaiman is uit zijn kamer komen kruipen met een pakje voorbehoedsmiddelen en heeft zich in de sofa genesteld in afwachting dat mijn vrouw thuiskomt. Zoals gewoonlijk keurt hij mij geen blik waardig. Hij en mijn vrouw hebben al vier maanden lang een relatie die bestaat uit ongemakkelijke seks, gevolgd door urenlange gesprekken waarin zij hem ervan probeert te overtuigen dat hij heus wel wat te bieden heeft. Wanneer al zijn argumenten op zijn kruipt hij weer terug naar zijn kamer, waar wij hem op sombere dagen soms stilletjes horen snikken. Tegen beter weten in troost ik op die momenten mijn vrouw, omdat zij zich dan te kort voelt schieten.
Via via ben ik nu te weten gekomen dat er ook een chimpansee is die het met haar heeft aangelegd en ik geef toe, zij loopt er de laatste twee drie weken heel monter bij. Ik wacht op een gepast moment om de kaaiman hierover in te lichten.

2 opmerkingen:

Leen zei

Wat ga je doen als er een giraf komt aanwaaien?

Vlindera zei

Arme kaaiman om zo te maken te krijgen met het instinct van de vrouw.

Fijn dat sommige huwelijken niet stuk te krijgen zijn.