5.6.09

De Suck-O-Matic



Het prototype van de Suck-O-Matic functioneerde beter dan vermoed!

7 opmerkingen:

sodade zei

Ha, een update van La bocca della verita.
Mooi!

d.s. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
d.s. zei

Ik. Ik interpreteer het dan weer wreed freudiaans, hoewel het niet betaamt een zin met ik te beginnen.

sodade zei

Kleine Hans...
Vagina dentata...
Jij?
enz.
Oef... nog pittiger, J.?

sambacci (zonder d)
:)

Vlindera zei

Weer een grappige!
Zou de gesuckte zelf bij de stekker kunnen?

Ik begrijp verder van de reacties niet echt veel. Zijn dat onder onsjes waarbij ik een grammetje ben?

Prettige dag!

't vliegend eiland zei

voor vlindera:
Haha! Het is precies het feit dat hij niet bij de stekker kan wat mij op het idee van de suck-o-matic bracht.
Verder denk ik niet dat op 't Vliegend Eiland sprake is van "onder onsjes". Ik vind het echter altijd weer fantastisch hoe mensen de dingen anders kunnen zien dan ik ze bedoeld heb. Of zelfs dingen zien terwijl ik helemaal niks bedoel.

't vliegend eiland zei

voor sodade en jevski:
Ja, ik dacht aanvankelijk ook aan iets Freudiaans, maar uiteindelijk was het de stekker die mij motiveerde!