6.7.07

Ik ben een heer




Trots ben ik er niet op, maar ik verberg het ook niet.
Het maakt mijn leven ook niet makkelijker, maar er valt wel mee te leven.

Ik vraag mij alleen af hoe mijn gezinsleden ermee omgaan, want het stelt wel eisen natuurlijk: gestreken hemden, gepoetste schoenen, alle dagen fris ondergoed, warm eten... Geen wereldschokkende dingen, maar toch...
Het valt niet uit de lucht. Iemand draait er voor op.

Als heer heb ik ook standpunten. Inzichten zelfs.
Maar omwille van mijn heer zijn loop ik daarmee niet te koop.
Leuren met standpunten en inzichten is niks voor mij..
Laat de mensen het zelf maar uitzoeken, denk ik geregeld.
Uiteraard ben ik altijd bereid om te antwoorden als men mij een vraag stelt. Zeker!

Anders was ik geen heer, dat spreekt.

O ja, heer zijn is geen ziekte.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ophokplicht dus niet nodig?

't vliegend eiland zei

Quarantaine heet dat geloof ik, voor heren dan toch.